Chestionar de satisfactie a pacientului si/sau apartinatorului

In vederea aprecierii ingrijirilor medicale pe care le-ati primit in unitatea noastră si a cresterii calitatii acestora, vă informăm că lunar efectuam un sondaj printre pacientii nostri, de accea vă rugam să aveti amabilitatea de a raspunde intrabarilor din chestionarul de mai jos.
Raspunsurile dumneavoastra sunt importante pentru noi!

Calitatea dumneavoastra: pacientaparținător

Sex: bărbatfemeie

Vârsta dumneavoastră:

Cat de multumit sunteti de modul de comunicare, adresare de catre personal?
Foarte nemultumitNemultumitMultumitFoarte multumit

Cat de multumit sunteti de calitatea lenjeriei din spital?
Foarte nemultumitNemultumitMultumitFoarte multumit

Cat de multumit sunteti de actiivtatea si implicarea personalului medical care va ingrijit?
Foarte nemultumitNemultumitMultumitFoarte multumit

Cat de multumit sunteti de curatenia si ambientul din spital?
Foarte nemultumitNemultumitMultumitFoarte multumit

Cat ati fost internat, vi s-a recomandat să cumparati medicamente si alte materiale sanitare?
DaNu

Ati primit explicatii clare cu privire la diagnostic, investigatiile ce urmeaza sa le efectuati si tratamentul pe care il veti urma? (medicamentos/fizioterapic)
DaNu

Ati recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital?
DaNu

Starea dumneavoastra de sănătate este mai bună la externare?
DaNu

Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente?
DaNu

La internare ati primit și semnat acordul informat/consimțământ pentru investigații și tratament?
DaNu

Ați primit informații despre drepturile și obligațiile dumneavoastră ca și pacient/aparținător?
DaNu

Propuneri de imbunătățire a calității serviciilor: